Unde mergem în weekend

O parte din bugetul nostru se duce pe escapadele de weekend sau pe călătorii mai lungi. Suntem niște colindători, asta suntem! 🙂

Ne-am găsit câteva locuri faine în care mergem și le dau acum mai departe:)

Primul și cel mai drag loc al nostru de weekend este la Comana. Facem noi ce facem și mergem să mâncăm la Fane Babagal acasă (Chiar există un papagal vorbitor Fane la Casa Comana care zice: Fane! Babagal!), mergem să ne cățărăm (când spun mergem mă refer la băieți și la soț mai mult și mai mult, eu mă ocup de aparatul foto), facem ture de lac, ture cu barca, ture cu bicicleta în pădure. Ne place de nu mai putem la Comana, ca să sumarizez! 🙂

Așa…

La Greaca am fost cu soțul în doi să ne sărbătorim comme les petits pigeons. Era iarnă, noi ne sărbătorim iarna. 🙂 Iarna nu a fost atât de fun. Dar cred că merită încercat și vara, la piscină.

La Vulcanii noroioși am făcut excursie de o zi și le-a plăcut băieților de numa numa! Dacă nu s-au nămolit, dacă nu au sărit prin șanțuri, dacă nu au explorat! Am cules și soc apoi! It was a great great great day! 🙂

11025630_10153392797392533_8353641021229460807_n

Unde am mai fost? 🙂

A! La Rezervația de Zimbri Neagra. Tot excursie de o zi! Cu apă după noi și gustări. Cu cremă de protecție solară și ulei împotriva căpușelor (să le dați copiilor și după urechi – Matei a luat una de la școală, neprotejat fiind, pe scalp). E important să ajungeți dimineața devreme, pe la 9-10, pentru că atunci hrănesc îngrijitorii zimbrii și porcii mistreți în hrănitoare. Mai târziu animalele se retrag în pădure la răcoare și sunt greu de observat.

11209698_10153394344697533_5257842902484727177_n

La Școala de la Piscu am fost într-o toamnă rece și a fost atât de frumos! Băieții au modelat ulcele de lut și noi adulții am stat printre picioarele lor! La ei acolo se vede clar că omul sfințește locul! Pentru a putea merge este nevoie de grup organizat și rezervare.

Piscu

La Edenland a mai fost soțul cu băieții și eu am dat o fugă la ei în pauza unei conferințe. Nu mi-am putut face o părere obiectivă. Știu însă că m-a deranjat că nu te lasă cu gustările personale înăuntru.

Nu e lângă București, dar sigur avem cititori și din restul țării! Când mergem la bunicii de la Iași, explorăm și acolo, să nu credeți că stăm degeaba! 🙂 Așa am dat peste Hamak. Ce loc frumos și plin de pace! Cel puțin în ziua de toamnă în care l-am vizitat noi! Ne plac caii foarte tare și îi căutăm și îi și găsim! 🙂

Weekendul ăsta care a trecut am ajuns la Potcoava, o pensiune în pustiu (fix pe gustul meu!) care mi-a plăcut nespus! E liniște și aer curat și e curată pensiunea (pentru că e nouă). Au o salină micăăă, un jacuzzi fain și o saună. Șiii zece cai frumoși cu care să te plimbi prin pădure! Oh, l’amour!

Potcoava

La cai am fost sâmbătă, duminică doar nu era să stăm acasă! 🙂
Am fost în viitorul Parc Natural (sperăm curând!) Văcărești, aici în București. Cu ghid absolut minunat, care ne-a povestit așa frumos despre păsări, șopârle de câmp, broaște, insecte și câte și mai câte! Copiii au fost în extaz! 🙂 Eu sper ca Vlad și Corina să pună curând la punct detaliile pentru mai multe grupuri ghidate! 🙂

Vacaresti

Cam astea sunt locurile de escapadă care îmi vin acum în minte…

În toate iau cu noi o mică trusă de urgență, apă, fructe uscate și semințe și batoane. Și-apoi let’s hit it baby! 🙂

Dacă aveți întrebări, scrieți-mi pe maria@ma-na.ro și vă răspund cu drag!
Șiii! Pretty please, dați înapoi 1-2-3-10 locuri de vizitat frumoase pe lângă București sau în țară! Sharing is caring! 🙂

Later edit: am mai primit Ferma animalelor, La țară, Cascada Urlătoarea, Regatul cailor.

Cu dragoste,

Maria

3 gânduri despre “Unde mergem în weekend

1. Uite as mai pune si eu una-doua locatii care pe noi ne-au incantat:
    – gradina zoo din Ploiesti – este in plina dezvoltare, locurile unde animalele se adapostesc (nu-mi place sa zic „sunt inchise”) sunt foarte mari si curate, destul de degajat tot parcul. Nu are nimic in comun cu ramasitele Gradinii Zoo din Bucuresti
    – la ferma animalelor din Pantelimon (cand nu e soare oparitor pe cer)
    – tot un zoo frumossss este cel din Brasov
    – tot spre Comana este un domeniu de echitatie Regatul Cailor – nu am fost, pentru ca R se cam teme de animale, dar vom incerca 😉